Το όραμα και οι δράσεις ενός σχολείου
15ο Γυμνάσιο Περιστερίου
εκδόσειςΓρηγόρη-2016
Περιεχόμενα
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ:
Στα σχολεία η αλλαγή ξεκινά από μέσα… της Γιώτας Παπαδημητρίου
Σχολεία: Η αλλαγή μπορεί να ξεκινήσει από μέσα
Η σχολική κουλτούρα ως κουλτούρα αλλαγής και συνεργασίας
Το σχολείο μας, το όραμά μας, οι δράσεις μας
Οι συγγραφικές μας ομάδες
ΚΕΙΜΕΝΑ
Διδακτικές παρεμβάσεις/Διαθεματικές Προσεγγίσεις
-Ο Μίκυ, ο Ντόναλντ και το Πυθαγόρειο Θεώρημα: Τα εκπαιδευτικά κόμικ ως διδακτική παρέμβαση
Συγγραφική ομάδα: Χριστόφορος Κωσταρής, Γιώτα Παπαδημητρίου, Μαρία Κατσά
-«Η διαθεματικότητα στη διδασκαλία και την αξιολόγηση: Μαθηματικά και Αρχαία Ελληνικά στη Β’ Γυμνασίου - εφαρμογή του Διαλόγου Μένων του Πλάτωνος».
Συγγραφική Ομάδα: Λουκία Στέφου και Ελένη Λυμπεροπούλου
-Τέχνη και Μαθηματικά
Συγγραφέας: Μ. Δουκάκη
-Σχεδιασμός και ανάλυση των αποτελεσμάτων για έναν ενδογυμνασιακό μαθηματικό διαγωνισμό στο 15ο Γυμνάσιο Περιστερίου
Συγγραφική ομάδα: Κων/νος Μάμμος, Νίκος Αναστασόπουλος, Ελένη Λυμπεροπούλου
-Η συμβολή του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου & τα μαθησιακά αποτελέσματα που επιφέρει
Συγγραφική ομάδα: Χριστόφορος Κωσταρής, Μαρία Κατσά
Καινοτόμες δράσεις στο σχολείο
- Καινοτόμες στο σχολείο: Η περίπτωση της Ημέρας Μαθηματικών
Συγγραφική ομάδα: Γιώτα Παπαδημητρίου, Κων/νος Μάμμος, Νίκος Αναστασόπουλος
-Καινοτομία και Συνεργασία στο σχολείο: Από τη θεωρία στην πράξη με τις Ημέρες Μαθηματικών
Συγγραφική ομάδα: Γιώτα Παπαδημητρίου, Κων/νος Μάμμος
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στο σχολείο
-Διάχυση της χρήσης των Διαδραστικών Πινάκων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Η περίπτωση των Γυμνασίων του Περιστερίου
Συγγραφική ομάδα: Κων/νος Μάμμος, Γιώτα Παπαδημητρίου, Χρήστος Παιδάκης
-A learner-centered school website focusing on teaching material: the case study of 15th Junior High School of Peristeri
Συγγραφική ομάδα: Konstantinos Mammos, Giota Papadimitriou, Emannouil Ninos, Georgios Bikos
-Αξιολόγηση της τεχνολογίας LTSP σε σχολικό εργαστήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και γενικότερα στον χώρο του σχολείου
Συγγραφική ομάδα: Γεωργία Θεοδωροπούλου, Εμμανουήλ Νίνος
Σχολική Ψυχολογία – Ευρωπαϊκή Δράση
-Θέατρο, μουσική, ζωγραφική... Μπορούν να αποτελέσουν μέσο πρόληψης και αντιμετώπισης παραβατικής συμπεριφοράς στον χώρο του σχολείου;
Συγγραφική ομάδα: Έλενα Μπέγκου, Γιώτα Παπαδημητρίου
-Βελτίωση δεξιοτήτων για την υποστήριξη καινοτόμων δράσεων στην εκπαιδευτική πράξη: Η ευρωπαϊκή μας εμπειρία