2016-10-30-Ε-Β1-ΕΚΔΟΣΗ-ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 1-15ο ΓΠ

Το όραμα και οι δράσεις ενός σχολείου
15ο Γυμνάσιο Περιστερίου
εκδόσειςΓρηγόρη-2016


Περιεχόμενα 
ΠΡΟΛΟΓΟΣ 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: 
Στα σχολεία η αλλαγή ξεκινά από μέσα… της Γιώτας Παπαδημητρίου 
Σχολεία:  Η αλλαγή  μπορεί να ξεκινήσει από μέσα 
Η σχολική κουλτούρα ως κουλτούρα αλλαγής και συνεργασίας 
Το σχολείο μας, το όραμά μας, οι δράσεις μας 
Οι συγγραφικές μας ομάδες


ΚΕΙΜΕΝΑ
Διδακτικές  παρεμβάσεις/Διαθεματικές Προσεγγίσεις
-Ο Μίκυ, ο Ντόναλντ και το Πυθαγόρειο Θεώρημα: Τα εκπαιδευτικά κόμικ ως διδακτική παρέμβαση
Συγγραφική ομάδα: Χριστόφορος Κωσταρής, Γιώτα Παπαδημητρίου,  Μαρία Κατσά
-«Η διαθεματικότητα στη διδασκαλία και την αξιολόγηση: Μαθηματικά και Αρχαία Ελληνικά στη Β’ Γυμνασίου - εφαρμογή του Διαλόγου Μένων του Πλάτωνος».
Συγγραφική Ομάδα: Λουκία Στέφου και Ελένη Λυμπεροπούλου
-Τέχνη και Μαθηματικά
Συγγραφέας:  Μ. Δουκάκη
-Σχεδιασμός και ανάλυση των αποτελεσμάτων για έναν ενδογυμνασιακό μαθηματικό διαγωνισμό στο 15ο Γυμνάσιο Περιστερίου
Συγγραφική ομάδα: Κων/νος Μάμμος, Νίκος Αναστασόπουλος, Ελένη Λυμπεροπούλου
-Η συμβολή του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου & τα μαθησιακά αποτελέσματα που επιφέρει
Συγγραφική ομάδα:  Χριστόφορος Κωσταρής, Μαρία Κατσά

Καινοτόμες δράσεις στο σχολείο
- Καινοτόμες στο σχολείο: Η περίπτωση της Ημέρας Μαθηματικών
Συγγραφική ομάδα: Γιώτα Παπαδημητρίου, Κων/νος Μάμμος, Νίκος Αναστασόπουλος
-Καινοτομία και Συνεργασία στο σχολείο: Από τη θεωρία στην πράξη με τις Ημέρες Μαθηματικών
Συγγραφική ομάδα: Γιώτα Παπαδημητρίου, Κων/νος Μάμμος

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στο σχολείο
-Διάχυση της χρήσης των Διαδραστικών Πινάκων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Η περίπτωση των Γυμνασίων του Περιστερίου
Συγγραφική ομάδα:  Κων/νος Μάμμος, Γιώτα Παπαδημητρίου, Χρήστος Παιδάκης
-A learner-centered school website focusing on teaching material: the case study of 15th Junior High School of Peristeri
Συγγραφική ομάδα: Konstantinos Mammos, Giota Papadimitriou, Emannouil Ninos, Georgios Bikos
-Αξιολόγηση της τεχνολογίας LTSP σε σχολικό εργαστήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και γενικότερα στον χώρο του σχολείου
Συγγραφική ομάδα: Γεωργία Θεοδωροπούλου, Εμμανουήλ Νίνος

Σχολική Ψυχολογία – Ευρωπαϊκή Δράση
-Θέατρο, μουσική, ζωγραφική... Μπορούν να αποτελέσουν μέσο πρόληψης και αντιμετώπισης παραβατικής συμπεριφοράς στον χώρο του σχολείου;
Συγγραφική ομάδα: Έλενα Μπέγκου, Γιώτα Παπαδημητρίου
-Βελτίωση δεξιοτήτων για την υποστήριξη καινοτόμων δράσεων στην εκπαιδευτική πράξη: Η ευρωπαϊκή μας εμπειρία
Συγγραφική ομάδα:  Γιώτα Παπαδημητρίου, Ιωάννα Δασκαλάκη 


Ξεφυλλίζοντας το βιβλίο