Β΄ ΤΑΞΗ
Τοιχογραφία με φιγούρες
1η
μέρα
Κάθε παιδί του Β2
βρίσκει τη θέση του στον μεγάλο τοίχο της τάξης τους.
Βοηθώντας ο ένας
τον άλλο, σχεδιάζουν επάνω στον τοίχο το περίγραμμα της φιγούρας τους.
Επειδή οι
σχεδιασμένες φιγούρες πέφτουν η μία επάνω στην άλλη
και δεν θα ήταν δυνατό να
ζωγραφίζουν «ο ένας επάνω στον άλλο»,
τα παιδιά χωρίζονται σε 4 ομάδες.
Οπότε, θα
χρειαστούμε 4 ακόμα ημέρες για να ολοκληρωθούν οι φιγούρες.
2η
μέρα
Φτιάχνουμε
διάφορες χρωματικές αποχρώσεις, αναμειγνύοντας πλαστικά χρώματα.
Συζητάμε όλοι
μαζί κι επιλέγουμε το χρώμα για κάθε φιγούρα.
Η πρώτη ομάδα παίρνει
τα πινέλα!
Τα υπόλοιπα
παιδιά παρακολουθούν και όταν χρειάζεται βοηθούν τους πρωταγωνιστές.
3η μέρα
Η δεύτερη ομάδα
παίρνει τη σκυτάλη!
Συζητάμε πάλι και
επιλέγουμε το χρώμα κάθε φιγούρας,
κατανέμοντας τα θερμά και τα ψυχρά, τα
σκούρα και τα ανοιχτά.
Τα παιδιά
δέχονται όποια βοήθεια χρειάζονται από τους συμμαθητές τους που δεν ζωγραφίζουν
και οι φιγούρες γεννιούνται σιγά-σιγά η μία μετά την άλλη.
4η μέρα
Ο ρόλος της 3ης
ομάδας είναι σημαντικός: αρχικά πρέπει να γίνει σωστή επιλογή των χρωμάτων,
ώστε να δημιουργηθεί χρωματική ισορροπία αλλά και τεχνικά ο χρωματισμός
χρειάζεται προσοχή, για να μην καταστραφούν οι ήδη ζωγραφισμένες φιγούρες!
5η μέρα
Η 4η
ομάδα έχει λιγότερα παιδιά.
Έτσι, επιλέγουμε
ευκολότερα τα χρώματα,
ώστε να έχουμε μια όμορφη και ισορροπημένη χρωματικά
σύνθεση και ξεκινάμε.
Επίσης, λόγω
άνεσης χώρου, τα παιδιά ανεξαρτήτως ομάδας,
κάνουν μερεμέτια και διορθώσεις όπου
χρειάζεται στην τοιχογραφία.
6η μέρα
Λόγω απουσίας του
ένα παιδί έμεινε «ασχεδίαστο»,
οπότε ήρθε η ώρα για να προσθέσουμε και τη δική
του φιγούρα που είναι και η τελευταία της τάξης.
Στη συνέχεια, με
σκούρα (μαύρα) χρώματα ζωγραφίζουμε καμπυλωτές και παράλληλες γραμμές
δημιουργώντας κάτι σαν σύννεφα που αγκαλιάζουν τα πόδια των μορφών.
Έτσι, για ν’
ανεβάσουμε τις φιγούρες στα σύννεφα, για να κάνουμε κάτι διαφορετικό!Τα μαθήματα τέλειωσαν και τα παιδιά θα ξεκινήσουν τα διαγωνίσματα της περιόδου.
Εμείς δεν
καταφέραμε να ολοκληρώσουμε την τοιχογραφία…
για να βάλουμε τις
τελευταίες πινελιές.
Έτσι, 4 φιλότιμα κορίτσια του τμήματος έρχονται στο σχολείο δύο πρωινά
Έτσι, 4 φιλότιμα κορίτσια του τμήματος έρχονται στο σχολείο δύο πρωινά
και μαζί διορθώνουμε
διάφορα λάθη στα σχήματα, συμπληρώνουμε τις μαύρες γραμμές
και με την τεχνική
του στένσιλ ζωγραφίζουμε συμπληρωματικά στοιχεία,
όπως αστεράκια, κύκλους και
καρδούλες στο επάνω μέρος της τοιχογραφίας,
ώστε να της δώσουμε μια ελαφράδα.
Το αποτέλεσμα είναι ένας χαρούμενος ζωγραφισμένος τοίχος
με ενσωματωμένη τη ζωντάνια και την
ενέργεια όλων των παιδιών που εργάστηκαν γι’ αυτόν.
Ιωάννα, Νίκος, Δημήτρης, Ζαφειρία, Ιουλία, Ελεάνα, Γιώργος, Λευτέρης, Μαρία, Όλγα,
Γεωργία,
Αθηνά, Σοφία, Μάριος, Θανάσης, Έρβις, Ελένη, Μαρίνα, Σταυρούλα, Μαρίνα,
Νίκος,
Διονύσης, Κωνσταντίνα: 23 παιδιά, νάναι καλά, όλα στο τμήμα Β2.
https://www.youtube.com/watch?v=nEpjt38blPQ&index=29&list=PLdbdBVKsz3Y148zJ-PKrELJ7suz9tILYj&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=nEpjt38blPQ&index=29&list=PLdbdBVKsz3Y148zJ-PKrELJ7suz9tILYj&t=1s