Α΄ ΤΑΞΗ
Όταν τα Εικαστικά
γίνονται Παιχνίδι
Α
Προσεγγίζουμε την πραγματικότητα παίζοντας με τη γεωμετρία
σχεδιάζουμε τα
σπίτια ενός χωριού σαν κύβους
σχεδιάζουμε τον
χώρο ενός δωματίου προοπτικά
σχεδιάζουμε μέσα
στον προοπτικό χώρο παράξενα στοιχεία,
που υπάρχουν στο μυαλό μας και μετατρέπουν τη σχεδιασμένη πραγματικότητα σε σουρεαλιστική
Β
Παίζουμε με εργαλεία τη μνήμη και τη φαντασία μας και θέματα από την πραγματικότητα
ζωγραφίζουμε φρουτιέρες με φρούτα
ζωγραφίζουμε βάζα και
λουλούδια
δημιουργούμε ένα
κολάζ με θέμα τη
θάλασσα με τα ψάρια
δημιουργούμε ένα χάρτινο ψηφιδωτό θαλασσινό τοπίο
Γ
Παίζουμε με την ισορροπία
συνθέτουμε
συμμετρικές φόρμες κόβοντας και
κολλώντας όμοια χρωματιστά χάρτινα σχήματα
συνθέτουμε μία συμμετρική μορφή ζωγραφίζοντας συμμετρικές φόρμες
Δ
Παίζουμε χωρίς
κανόνες
αλλά με εφόδια την παρατήρηση
και τη φαντασία μας
οδηγούμαστε στην πρωτοτυπία
και την ομορφιά
ζωγραφίζουμε τη
δική μας εικόνα ξεκινώντας από ένα κομμάτι κάποιας τυχαίας εικόνας
φτιάχνουμε ένα κολάζ με θέμα τον άνθρωπο
Στα παιχνίδια
τέχνης
πρώτα μαθαίνουμε
τους κανόνες
ύστερα τους
εγκαταλείπουμε
και απελευθερωμένοι
ευχαριστιόμαστε
τη δημιουργία.
https://www.youtube.com/watch?v=sAsmeLPkhBE&index=27&list=PLdbdBVKsz3Y148zJ-PKrELJ7suz9tILYj
φωτογραφίες στο σχολείο