10-2
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕ ΚΟΛΑΖ, ΑΣΑΜΠΛΑΖ,
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΕΡΓΑΣΙΕΣ
10-2-1Β-ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕ ΚΟΛΑΖ ΣΕ
ΘΕΜΑΤΑ ΤΕΧΝΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ1 (38η) με φύλλα από περιοδικό
Ψάχνουμε και βρίσκουμε ένα φύλλο από περιοδικό που μας δίνει την έμπνευση
σχετικά με το θέμα περιβάλλον και το κολλάμε επάνω στο χαρτί μας. Ψάχνουμε και
βρίσκουμε σε περιοδικά όποια άλλα σχετικά στοιχεία θέλουμε και τα κολλάμε επάνω,
ώστε να δημιουργήσουμε ένα έργο με πρωτοτυπία.
10-2-1Β-3-1ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΕ ΘΕΜΑ-6-19ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
10-2-2Β-ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕ ΑΣΑΜΠΛΑΖ
ΕΡΓΑΣΙΑ2 (39η)
Με φυσικά υλικά αλλά και διάφορά άλλα μπορούμε να δημιουργήσουμε αφηρημένες
συνθέσεις με την τεχνική του ασαμπλάζ. Τα υλικά μπορούν να μας εμπνεύσουν και
να μας οδηγήσουν στην ιδέα που θα αναπτύξουμε συνθέτοντάς τα και προσέχοντας να
«δένουν» λόγω του σχήματος, της υφής ή της νοηματικής προέκτασης που μας
δημιουργείται όταν τα συνθέτουμε.
Ως παραλλαγή, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα έργο επιλέγοντας ένα μόνο
υλικό, πχ. cd ή χάρτινα
κουτιά, τότε η «ομοιότητα» των υλικών μας θα μας οδηγήσει να αναζητήσουμε την
ισορροπία στη σύνθεση που μπορεί να προκύψει από το βάρος των σχημάτων, του
χρώματος κτλ.
10-2-3Β-ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ3 (40η)
Με τα διάφορα υλικά μπορούμε να φτιάξουμε ένα mobile, δηλαδή μια κατασκευή που θα είναι κρεμαστή από
το ταβάνι.
Ε ν α λ λ α κ τ ι κ ά
Επίσης, μπορούμε να φτιάξουμε κατασκευές επιτοίχιες, όπως ένα στεφάνι ή
επιδαπέδιες όπως ένα γλυπτό.
ΕΡΓΑΣΙΑ4 (41η)
Με κομμάτια από χαρτόκουτα και διάφορα άλλα υλικά μπορούμε να φτιάξουμε μια
μακέτα σκηνικού για ένα φανταστικό ή ένα θεατρικό έργο που γνωρίζουμε. Μπορούμε
να βοηθηθούμε από τις παρακάτω εικόνες. Στις δυο πρώτες βλέπουμε πώς μπορούμε
να κόψουμε ένα κομμάτι από χαρτόκουτα και να το κολλήσουμε ώστε να δημιουργήσουμε
«τον χώρο» της σκηνής. Στις υπόλοιπες βλέπουμε πως μπορούμε να αναπτύξουμε «τη
δράση» σε 2 διαφορετικούς τύπους σκηνής. Σημασία έχει να σταθεροποιήσουμε το
χάρτινο υλικό μας στη θέση μιας σκηνής θεάτρου και από εκεί και πέρα μπορούμε
να το εμπλουτίσουμε με διάφορα στοιχεία που θα δημιουργήσουνε τις αισθητικές
μας επιλογές.