«Θέμα 2 Η ταυτότητα και τα δικαιώματά μου»
2-2-2 Διπλώνουμε στη μέση ένα φύλλο χαρτί, δημιουργώντας μια κάρτα. Στο μπροστινό μέρος της κάρτας φτιάχνουμε το πορτρέτο μας με κολάζ (με φύλλα από περιοδικό) και μέσα «σκιαγραφούμε την «ταυτότητά μας» συμπεριλαμβάνοντας όσα από τα παρακάτω θεωρούμε σημαντικά ή τα αντικαθιστούμε με άλλα.
-Ονοματεπώνυμο, Χρονολογία και Τόπος Γέννησης
-Καταγωγή και Μέλη της Οικογένειας
-Εξωτερική Εμφάνιση (πρόσωπο, μάτια, μαλλιά, ύψος, βάρος)
-Προσόντα και Ελαττώματα
-Αγαπώ... και Απεχθάνομαι.... (ζώο, χρώμα, μάθημα, άθλημα, παιχνίδι, ασχολία, φαγητό κτλ)
-Όνειρα και Επιδιώξεις
2-2-3 Κάθε ομάδα συγκεντρώνει τις «ταυτότητες» των μελών της και ένα παιδί αναλαμβάνει να τις παρουσιάσει.
«Θέμα 3 Η ομάδα»
3-4-2 Κάθε ομάδα βρίσκει «το όνομά της» και επισφραγίζει με αυτό τη συμφωνία των μελών της.
Γράφουμε καθαρά σε έναν χάρτινο φάκελλο με λάστιχα απ’έξω α)το όνομα της ομάδας, β)τα ονοματεπώνυμα των μελών της και γ)το τμήμα του σχολείου.
Αυτός ο φάκελλος θα αποτελεί το portfolio κάθε ομάδας, θα παραμένει στον χώρο του Εργαστηρίου και σε αυτόν θα συγκεντρώνονται όλες οι εργασίες, ατομικές και ομαδικές, με ευθύνη της ομάδας.
3-4-3 Κάθε ομάδα σκέφτεται, συζητά και φτιάχνει έργα-δώρα-χειροποίητα για να τα ανταλλάξουν μεταξύ τους, τα μέλη της.
Με αυτόν τον τρόπο αποδεχόμαστε και γιορτάζουμε τη συμμετοχή μας στην ομάδα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.