ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-Γ΄ΤΑΞΗ-ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑ 2022-2023

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-Γ΄ΤΑΞΗ-ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑ 2022-2023

1

ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022 ΣΤΟ 15ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ 

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ Γ3 

ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΔΟΥΚΑΚΗ, 

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ


Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ 
ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΕΧΕΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΓΕΛΕΙ 
1) ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΘΗΤΗ/ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΚΑΙ 
2)ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΑΡΙΣΤΕΥΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΤΑ ΦΩΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΒΗΣΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΕΙΡΗΝΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Τσιμιδάκη Λυδία ΒΑΖΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΣΚΗΝΗ 1Η: 1ΟΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΑ ΕΡΓΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ 
Χέλλα Γιούσεφ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΗ ΣΚΗΝΗ
ΤΑ ΦΩΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΒΗΣΤΑ 
Τσιμιδάκη Λυδία ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ 
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΙ ΘΡΑΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ
Χέλλα Γιούσεφ ΑΝΟΙΓΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ 
Τσιμιδάκη Λυδία ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ: 
Εμείς, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ3, μαζί με την κα Δουκάκη ετοιμάσαμε τη γιαρτή για το ΟΧΙ του ’40.
Σας παρακαλούμε να είσαστε ήσυχοι για να μας ακούτε και να μας χειροκροτήσετε, αν θέλετε, μόνο στο τέλος, αφού ακούσετε και τον Εθνικό μας Ύμνο. 

ΣΚΗΝΗ 2Η: Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ Β΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ  
Χάνα Εύα ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ 1ο ΠΛΑΚΑΤ: 1933 
Σταθοπούλου Μελίνα ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ:
Μαύρα σύννεφα καλύπτουν την Ευρώπη. Η οικονομική κρίση οδηγεί σε απελπισία εκατομμύρια ανθρώπους. 
Η φασιστική δικτατορία του Μουσολίνι στην Ιταλία έχει ήδη αντικαταστήσει το δημοκρατικό πολίτευμα. 
Στη Γερμανία, ο αγκυλωτός σταυρός παίρνει την εξουσία και ο Χίτλερ ανακηρύσσει το Τρίτο Ράιχ. 
Ψηλακάκου Αρετή ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ 2ο ΠΛΑΚΑΤ: ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΚΙΛΩΤΟ ΣΤΑΥΡΟ  
Σταθοπούλου Μελίνα ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ:
Τα πολιτικά κόμματα τίθενται εκτός νόμου. Στο στόχαστρο των φασιστών και των ναζιστών μπαίνουν πρώτοι απ’ όλους οι Εβραίοι. Ακολουθούν οι τσιγγάνοι, οι ομοφυλόφιλοι, οι διανοούμενοι, οι κομμουνιστές και όσοι αντιστέκονται. 
Η βία και η τρομοκρατία βρίσκονται παντού. Στην Κεντρική Ευρώπη και στα Βαλκάνια τα δημοκρατικά πολιτεύματα αντικαθίστανται από φασιστικά καθεστώτα. 
Το ίδιο γίνεται και στην Ελλάδα όπου επιβάλλεται η δικτατορία του Μεταξά. 
Χάνα Εύα ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ 3ο ΠΛΑΚΑΤ: 1939   
Σταθοπούλου Μελίνα ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙ:
Τα σύννεφα του πολέμου πυκνώνουν. 
Ο Χίτλερ έχει προσαρτήσει την Αυστρία, τη Ρηνανία και εδάφη της Τσεχοσλοβακίας. 
Στην άλλη άκρη του πλανήτη, η Ιαπωνία έχει εμπλακεί σε πόλεμο με την Κίνα. 
Ο Μουσολίνι καταλαμβάνει την Αλβανία. 
Ο Χίτλερ εισβάλλει στην Πολωνία ταυτόχρονα με τους Σοβιετικούς. 
Η Γαλλία και η Αγγλία κηρύσσουν τον πόλεμο στη Γερμανία. 
Η Δανία, η Νορβηγία, το Βέλγιο, η Ολλανδία και η Γαλλία καταλαμβάνονται διαδοχικά από τους Γερμανούς. 
Η Αγγλία βομβαρδίζεται ανηλεώς αλλά βομβαρδίζει και αυτή τη Γερμανία. 
Ψηλακάκου Αρετή ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ 4ο ΠΛΑΚΑΤ: 28 Οκτωβρίου 1940   
Σταθοπούλου Μελίνα ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙ:
Η Ιταλία στέλνει τελεσίγραφο στη δικτοτορική κυβέρνηση της Ελλάδας, με το οποίο ζητά να περάσουν ελεύθερα τα ιταλικά στρατεύματα από το ελληνικό έδαφος. 
H ελληνική «ουδετερότητα» γίνεται πλέον αδύνατη. 
Ο ελληνικός λαός παίρνει θέση: ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ, ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΝΑΖΙΣΜΟ και ο Μεταξάς απορρίπτει το τελεσίγραφο με το ΟΧΙ. 
Χάνα Εύα ΚΑΙ Ψηλακάκου Αρετή ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΟ 5ο ΠΛΑΚΑΤ: ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ 6ο ΠΛΑΚΑΤ: ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΝΑΖΙΣΜΟ   

ΣΚΗΝΗ 3Η: «Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤIΩΤΗ» ΠΟΙΗΜΑ του ΜΠΕΡΤΟΛΝΤ ΜΠΡΕΧΤ (από τον κύκλο τραγουδιών «Ο κύκλος με την κιμωλία» που γράφτηκαν για το θεατρικό του έργο – μεταφρασμένο από τον Οδυσσέα Ελύτη και μελοποιημένο από τον Χατζιδάκη)    
Χέλλα Γιούσεφ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΦΩΣ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ 
Ρούτση Εβελίνα ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ 7ο ΠΛΑΚΑΤ: «Η Μπαλάντα του Στρατιώτη» του Μπρεχτ
ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΤΟ ΠΛΑΚΑΤ ΚΑΙ ΑΠΑΓΓΕΛΕΙ ΦΩΝΑΧΤΑ:
Την ώρα που ο λεβέντης
στον πόλεμο κινούσε
η αγαπημένη του έκλαιγε
και τον παρακαλούσε:
Τρέπας Κωνσταντίνος ΚΑΙ Τσούπρου Χριστίνα ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΔΙΠΛΑ-ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΕΣ, ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΚΑΙ ΑΠΑΓΓΕΛΕΙ: 
Μακριά στη μάχη σαν βρεθείς
καλέ μου, έχε το νου σου
φυλάξου από τη μάνητα
κι απ’ το σπαθί του οχτρού σου.
Μπροστά πολύ μην προχωρείς
πίσω μην απομένεις
μπροστά φωτιά, πίσω φωτιά
καταμεσής να μένεις.
Μονάχα ξέρει ο μεσιανός
να τρέξει να πηδήξει
κι αυτός μονάχα σπίτι του
μια μέρα θα γυρίσει.

ΣΚΗΝΗ 4Η: ΑΝΑΣΥΓΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΥΠΟ ΤΗ ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ «Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤIΩΤΗ» ΠΟΙΗΜΑ του ΜΠΕΡΤΟΛΝΤ ΜΠΡΕΧΤ (από τον κύκλο τραγουδιών «Ο κύκλος με την κιμωλία» που γράφτηκαν για το θεατρικό του έργο – μεταφρασμένο από τον Οδυσσέα Ελύτη και μελοποιημένο από τον Χατζιδάκη)    
Τσιμιδάκη Λυδία ΑΜΕΣΩΣ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ (ΤΡΑΓΟΥΔΙ)
MUSIC video-Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ-Μπρεχτ-Χατζιδάκις-1957-1,45sec
https://www.youtube.com/watch?v=mWQhKbpfoK8&ab_channel=ManosHadjidakisOfficial
«Η Μπαλάντα του Στρατιώτη» από τον κύκλο τραγουδιών «Ο κύκλος με την κιμωλία» για το ομώνυμο θεατρικό έργο του Μπέρτολτ Μπρέχτ. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1957 από το θέατρο Τέχνης σε σκηνοθεσία Κάρολου Κουν, απόδοση Οδυσσέα Ελύτη, σκηνικά - κοστούμια Γιώργου Βακαλό, μουσική Μάνου Χατζιδάκι. Το ακούμε από τον δίσκο 4 Θεατρικοί Μύθοι με ερμηνευτή τον Μανώλη Λιδάκη.
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΦΟΥ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ ΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΤΩ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΜΕΤΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΟΡΘΙΑ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΚΗΝΗΣ, ΑΚΟΥΜΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ 

ΣΚΗΝΗ 5Η: ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ «ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΟΛΕΜΟΥ» ΠΟΙΗΜΑ του ΜΠΕΡΤΟΛΝΤ ΜΠΡΕΧΤ (από τα ποιήματα του Σβέντμποργκ, 1939) – μεταφρασμένο από τον Μάριο Πλωρίτη και μελοποιημένο από τον Θάνο Μικρούτσικο)    

Χέλλα Γιούσεφ ΑΝΟΙΓΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ 

Ρούτση Εβελίνα ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ 8ο ΠΛΑΚΑΤ: «Γερμανικό Εγχειρίδιο Πολέμου» του Μπρεχτ (αποσπάσματα) 

ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ 

Χάνα Εύα ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΚΙ ΕΚΕΙΝΗ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΓΓΕΛΛΕΙ:

Τούτος ο πόλεμος που έρχεται

Δεν είναι ο πρώτος

Πριν απ’ αυτόν γίνανε κι άλλοι πόλεμος

Όταν ετέλειωσε ο τελευταίος

Υπήρχαν νικητές και νικημένοι

Στους νικημένους ο φτωχός λαός

Πέθαινε απ’ την πείνα

Τους νικητές ο φτωχός λαός

Πέθαινε το ίδιο

Τέλιου Μαριέτα (Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ) ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ «ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ» ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΜΑΓΚΑ 
Ψηλακάκου Αρετή ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ, ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΚΑΙ ΑΠΑΓΓΕΛΛΕΙ:
Στρατηγέ το τανκς σου 
Είναι δυνατό μηχάνημα
Θερίζει δάση ολόκληρα
Κι εκατοντάδες άνδρες αφανίζει
Μόνο που έχει ένα ελάττωμα
χρειάζεται οδηγό
Χάνα Εύα ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΚΑΙ ΑΠΑΓΓΕΛΛΕΙ:
Στρατηγέ το βομβαρδιστικό
Είναι πολυδύναμο
Πετάει πιο γρήγορα απ’ τον άνεμο
Κι απ’ τον ελέφαντα σηκώνει βάρος πιο πολύ
Μόνο που έχει ένα ελάττωμα
χρειάζεται πιλότο
Ψηλακάκου Αρετή ΑΠΑΓΓΕΛΛΕΙ ΜΕ ΣΤΟΜΦΟ ΚΑΙ ΑΡΓΑ
Στρατηγέ ο άνθρωπος είναι χρήσιμος πολύ
Ξέρει να πετάει
Ξέρει και να σκοτώνει
Μόνο που έχει ένα ελάττωμα
ξέρει να σκέφτεται
ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΔΡΩΜΕΝΟ, ΤΑ 3 ΠΑΙΔΙΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΙΣΩ 
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ

ΣΚΗΝΗ 6Η: «ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΦΡΑΝΚ» από αυτά που κατέγραφε καθημερινά η δεκαπεντάχρονη Γερμανοεβραία Άννα, τα χρόνια που κρυβόταν με την οικογένειά της από τους Γερμανούς, σε ένα σπίτι στην κατοχική Ολλανδία    
Χέλλα Γιούσεφ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΦΩΣ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ 
Σιδέρη Μαρίλια ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ 9ο ΠΛΑΚΑΤ: Απόσπασμα από το Ημερολόγιο της Άννας Φρανκ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ «Άννα»
Τέλιου Μαριέτα ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΒΕΙ ΚΕΡΑΚΙΑ-ΡΕΣΟ ΤΟΠΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΤΗΣ ΣΚΗΝΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ 
Ρουμανά Έλενα (Άννα Φρανκ) ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ:
Μάθαµε µε λύπη κι απογοήτευση ότι πολλοί άνθρωποι στράφηκαν εναντίον των Εβραίων. Λένε πως ο αντισηµιτισµός έπληξε µερικούς κύκλους, που ποτέ άλλοτε δεν τον διανοήθηκαν. Όλοι µας στο κρησφύγετο είµαστε βαθιά συγκλονισµένοι. 
Ο Ντούσσελ, ο γιατρός που µοιράστηκε µαζί µου την καµαρούλα, έχει να µας πει ένα σωρό πράγµατα για τον έξω κόσµο, τώρα πια που πάψαµε ν’ανήκουµε σ’ αυτόν. 
Οι ιστορίες του είναι θλιβερές: Πολλοί φίλοι εξαφανίστηκαν. Η τύχη τους µας τροµάζει. Κάθε βραδιά χτενίζουν την πόλη τα στρατιωτικά αυτοκίνητα µε τους πράσινους µουσαµάδες. Οι Γερµανοί χτυπούν όλες τις πόρτες και ψάχνουν για Εβραίους. Αν βρουν Εβραίους, φορτώνουν στα καµιόνια ολόκληρη την οικογένεια. Όσοι δεν κρύβονται υπογράφουν την καταδίκη τους. Οι Γερµανοί το κάνουν αυτό συστηµατικά µε τη λίστα στο χέρι, χτυπώντας εκείνη την πόρτα που θα δουν να τους περιµένει πλούσια λεία. Άλλοτε πάλι, οι δυστυχισµένοι πληρώνουν λύτρα για κάθε κεφάλι. 
Το πράγµα είναι τραγικό. 
Το βράδυ βλέπω να περνάνε συχνά αυτές οι λιτανείες των ασθενών µε τα παιδιά τους να κλαίνε, να σέρνονται κάτω απ’ τις διαταγές µερικών κτηνανθρώπων, που τους χτυπούν µε το µαστίγιο και τους βασανίζουν, ώσπου να πέσουν κάτω. ∆ε λυπούνται κανένα, ούτε τους γέρους, ούτε τα µωρά, ούτε τις έγκυες γυναίκες, ούτε τους αρρώστους. 
Όλοι είναι κατάλληλοι για το ταξίδι προς το θάνατο.
Τι ωραία που είµαστε εδώ, στη σιγουριά και την ησυχία! θα µπορούσαµε να κλείσουµε τα µάτια µπροστά σ’ αυτή την εξαθλίωση, αλλά υπάρχουν αυτοί που µας ήταν αγαπητοί, που φοβόµαστε γι’ αυτούς το χειρότερο, χωρίς να µπορούµε να τους βοηθήσουµε.
Στο ζεστό µου κρεβάτι νιώθω ένα τίποτα, όταν σκέφτοµαι τις πιο αγαπητές µου φίλες, που αρπάχτηκαν άγρια και ρίχτηκαν σ’ αυτή την κόλαση. 
Τρόµος µε κυριεύει στην ιδέα πως οι άνθρωποι, οι τόσοι αγαπητοί µου, είναι παραδοµένοι αυτή τη στιγµή στα χέρια των πιο ανελέητων δηµίων του κόσµου. 
Μόνο και µόνο γιατί είναι Εβραίοι.....
.....Κάποια μέρα αυτός ο φοβερός πόλεμος θα τελειώσει... Κάποια μέρα θα ξαναγίνουμε άνθρωποι κι όχι απλά Εβραίοι...
.....Νιώθω τον πόνο εκατομμυρίων ανθρώπων. Κι όμως, όταν κοιτάζω τον ουρανό, νιώθω μέσα μου πως όλα θα αλλάξουν προς  το καλύτερο, πως αυτή η σκληρότητα θα τελειώσει, πως η ειρήνη και η γαλήνη θα επιστρέψουν και πάλι...
ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΕΝΩ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΦΕΥΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΛΑΚΑΤ

ΣΚΗΝΗ 7Η: ΖΩΓΡΑΦΙΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ    
Χέλλα Γιούσεφ ΣΒΗΝΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ 
Τσιμιδάκη Λυδία ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΡΓΩΝ 
Τέλιου Μαριέτα ΣΒΗΝΕΙ ΤΑ ΚΕΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ 
Χέλλα Γιούσεφ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΝΑΒΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ

ΣΚΗΝΗ 8Η: «ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ» ΠΟΙΗΜΑ του ΙΑΚΩΒΟΥ ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗ (από τον κύκλο 4 τραγουδιών «Μπαλάντα του Μαουτχάουζεν» που έγραψε το 1966 και βασίζονται σε γεγονότα που βίωσε ο ίδιος ως πολιτικός κρατούμενος στο αυστριακό στρατόπεδο συγκέντρωσης, μελοποιημένο από τον Θεοδωράκη)     
Τσιμιδάκη Λυδία ΒΑΖΕΙ Ν’ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1:33 (εισαγωγή)
Σιδέρη Μαρίλια ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ 10ο ΠΛΑΚΑΤ: «Άσμα Ασμάτων» του Καμπανέλλη 
ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΙΣΩ
Ψηλακάκου Αρετή, Πρέτσι Τζούλια, Χάνα Εύα, Τρέπας Κωνσταντίνος ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ 
Τρέπας Κωνσταντίνος ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΟΣ ΤΑ 3 ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΓΓΕΛΕΙ:
Τι ωραία που είν’ η αγάπη μου
με το καθημερνό της φόρεμα
κι ένα χτενάκι στα μαλλιά.
Κανείς δεν ήξερε πως είναι τόσο ωραία.
ν’ανήκουµε σ’ αυτόν. 
Κοπέλες του Άουσβιτς,
του Νταχάου κοπέλες,
μην είδατε την αγάπη μου;
Ψηλακάκου Αρετή, Πρέτσι Τζούλια, Χάνα Εύα ΜΑΖΙ ΑΠΑΓΓΕΛΛΟΥΝ: 
Την είδαμε σε μακρινό ταξίδι,
δεν είχε πιά το φόρεμά της
ούτε χτενάκι στα μαλλιά.
Τρέπας Κωνσταντίνος ΑΠΑΓΓΕΛΕΙ:
Τι ωραία που είν’ η αγάπη μου,
η χαϊδεμένη από τη μάνα της
και τ’ αδελφού της τα φιλιά.
Κανείς δεν ήξερε πως είναι τόσο ωραία.
Κοπέλες του Μαουτχάουζεν,
κοπέλες του Μπέλσεν,
μην είδατε την αγάπη μου;
Ψηλακάκου Αρετή, Πρέτσι Τζούλια, Χάνα Εύα ΜΑΖΙ ΑΠΑΓΓΕΛΛΟΥΝ: 
Την είδαμε στην παγερή πλατεία
μ’ ένα αριθμό στο άσπρο της το χέρι,
με κίτρινο άστρο στην καρδιά.
Τρέπας Κωνσταντίνος ΑΠΑΓΓΕΛΕΙ:
Τι ωραία που είν’ η αγάπη μου,
η χαϊδεμένη από τη μάνα της
και τ’ αδελφού της τα φιλιά.
Κανείς δεν ήξερε πως είναι τόσο ωραία.
ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΔΡΩΜΕΝΟ, ΤΑ 4 ΠΑΙΔΙΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ

ΣΚΗΝΗ 9Η: ΔΥΟ ΝΕΑΡΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΚΗΣ ΣΑΝΤΑΣ, ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΒΑΣΤΙΓΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ      
Τσελίκος Μάνος ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ 11ο ΠΛΑΚΑΤ: 30 Μαΐου 1941 
Ριζογιάννης Πέτρος ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ:
Είχε συμπληρωθεί ήδη ένας μήνας από τότε που τα γερμανικά στρατεύματα είχαν μπει στην Αθήνα, το 1941. Οι κατακτητές είχαν επιτάξει όλα τα καίρια κτήρια της πρωτεύουσας και είχαν καταλάβει τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, φρουρώντας τον επί εικοσιτετραώρου βάσεως.  
Το πρωινό της 30ής Μαΐου του 1941 οι δύο φίλοι, ο Μανώλης Γλέζος και ο Λάκης Σάντας, μαθαίνουν ότι και η Κρήτη, το τελευταίο τμήμα ελεύθερης γης στην επικράτεια, είχε πέσει στα χέρια των Γερμανών. 
Αποφασίζουν να δράσουν το ίδιο κιόλας βράδυ, θέλοντας να δείξουν στον εχθρό ότι τίποτα δεν έχει τελειώσει. Θα κατεβάσουν τη σημαία με τη σβάστιγγα! 
Η μόνη πρόσφορη διαδρομή που μπορούσαν να ακολουθήσουν ήταν μέσω του Πανδρόσειου Άντρου, μιας μικρής στοάς λίγο πιο δυτικά από το Ερέχθειο.
Με ένα φανάρι κι ένα μαχαιράκι, στις εννιάμισυ το βράδυ βρίσκονται στον περίβολο της Ακρόπολης. Έχοντας «άγνοια κινδύνου», πηδούν τα συρματοπλέγματα, τρυπώνουν στη σκοτεινή σπηλιά και με τη βοήθεια του φαναριού ανεβαίνουν στις σκαλωσιές που ήταν στημένες εκεί από τους αρχαιολόγους. Φτάνουν επάνω, λύνουν το συρματόσχοινο που ήταν δεμένη η τεράστια σημαία (2 Χ 4 μέτρα) και αρχίζουν να την τραβάνε. Καταφέρνουν να την πάρουν, κόβουν ένα κομμάτι γύρω από τον αγκυλωτό σταυρό, την υπόλοιπη την πετούν στο κοντινό ξεροπήγαδο και φεύγουν. 
Την επόμενη μέρα οι προσβεβλημένοι Γερμανοί εκτελούν τους άνδρες της φρουράς, απολύουν τους διοικητές των τμημάτων ασφαλείας γύρω από την Ακρόπολη και εκδίδουν την ανακοίνωση «οι ένοχοι και οι συνεργοί τους θα τιμωρηθούν διά της ποινής του θανάτου». 
Ο ελληνικός λαός θα μάθει τα ονόματα των δύο γενναίων νέων μετά τον πόλεμο, ανήμερα της 25ης Μαρτίου 1945, από σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Ριζοσπάστης».
Ριζογιάννης Πέτρος ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΑΥΣΗ, ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ
Τσιμιδάκη Λυδία ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΑΡΓΑ, ΜΙΑ-ΜΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΓΛΕΖΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ 
Ριζογιάννης Πέτρος ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ:
Ο Μανώλης Γλέζος μετέπειτα ήταν δημοσιογράφος, πολιτικός και έγινε Ευρωβουλευτής. 
Ως «Φίλος» της νεολαίας επισκεφτόταν πολλά σχολεία και συνομιλούσε με τους μαθητές. 
Στο δικό μας σχολείο είχε έρθει αρκετές φορές και μας εξιστορούσε συμβάντα και ιστορικές στιγμές του τόπου μας που είχε ζήσει κι εκείνος. 
Η επαφή μας μαζί του ήταν αυτό που λέμε «Ζωντανή Ιστορία». 
ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΔΡΩΜΕΝΟ, ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΗΚΩΘΕΙ ΟΡΘΙΑ

ΣΚΗΝΗ 10Η: «ΑΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ» ΠΟΙΗΜΑ του ΙΑΚΩΒΟΥ ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗ (από τον κύκλο 4 τραγουδιών «Μπαλάντα του Μαουτχάουζεν», μελοποιημένο από τον Θεοδωράκη)       
Τσελίκος Μάνος ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ 12ο ΠΛΑΚΑΤ: «Άμα τελειώσει ο πόλεμος» του Καμπανέλλη 
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΖΙ ΑΠΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΜΕ ΡΥΘΜΟ:
Κορίτσι-- με τα φοβισμένα– μάτια--
κορίτσι-- με τα παγωμένα-- χέρια,--
άμα τελειώσει ο πόλεμος--
μη με ξεχάσεις.--
Πέτρη Μελίνα ΑΠΑΓΓΕΛΛΕΙ:
Χαρά του κόσμου, έλα στην πύλη
να φιληθούμε μες στο δρόμο
ν’αγκαλιαστούμε στην πλατεία.
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΖΙ ΑΠΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΜΕ ΡΥΘΜΟ:
Κορίτσι-- με τα φοβισμένα– μάτια--
κορίτσι-- με τα παγωμένα-- χέρια,--
άμα τελειώσει ο πόλεμος--
μη με ξεχάσεις.--
Πέτρη Μελίνα ΑΠΑΓΓΕΛΛΕΙ:
Στο λατομείο ν’αγαπηθούμε
στις κάμαρες των αερίων
στη σκάλα, στα πολυβολεία.
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΖΙ ΑΠΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΜΕ ΡΥΘΜΟ:
Κορίτσι-- με τα φοβισμένα– μάτια--
κορίτσι-- με τα παγωμένα-- χέρια,--
άμα τελειώσει ο πόλεμος--
μη με ξεχάσεις.--
Έρωτα-- μες--στο μεσημέρι--
σ’όλα-- τα μέρη--του θανάτου--
ώσπου-- ν’αφανιστεί-- η σκιά του.
ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΔΡΩΜΕΝΟ, ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΡΟΒΟΛΗ 

ΣΚΗΝΗ 11Η: ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ «Ο ΠΙΑΝΙΣΤΑΣ» 2002 του ΡΟΜΑΝ ΠΟΛΑΝΣΚΙ – Ο ΠΙΑΝΙΣΤΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ «ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ» του ΣΟΠΕΝ         
Χέλλα Γιούσεφ ΣΒΗΝΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ
Τσελίκος Μάνος ΣΗΚΩΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΒΟΛΕΑ) ΤΟ 13ο ΠΛΑΚΑΤ: «Ο πιανίστας» από την ταινία του Πολάνσκι παίζει ένα «Νυχτερινό» του Σοπέν 
Τσιμιδάκη Λυδία ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ 
video-The Pianist-Roman Polanski-2002-Best Scene-4,24sec
https://www.youtube.com/watch?v=wAQz27R05jM&ab_channel=GrzegorzGibki
Από την ταινία The Pianist του Roman Polanski, με τον Adrien Brody, 2002
 

ΣΚΗΝΗ 12Η: «Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ» 1944          
Τσελίκος Μάνος ΣΗΚΩΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΒΟΛΕΑ) ΤΟ 14ο ΠΛΑΚΑΤ: 12 Οκτωβρίου 1944
Τσιμιδάκη Λυδία ΞΕΚΙΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΒΙΝΤΕΟ 
video-ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΘΗΝΑΣ-1944-3,37sec
https://www.youtube.com/watch?v=_IfJ9OLihpU&ab_channel=WARMUSEUMATHENS
WAR MUSEUM ATHENS
Ύστερα από 1264 μέρες Κατοχής η Αθήνα είναι και πάλι ελεύθερη. Οι Γερμανοί υποστέλλουν τη σημαία τους από την Ακρόπολη στις 9:45 το πρωί της 12ης Οκτωβρίου ενώ την ίδια στιγμή τμήμα του γερμανικού στρατού καταθέτει στεφάνι στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη.

ΣΚΗΝΗ 13Η: ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΙΡΗΝΗ» ΠΟΙΗΜΑ του ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟΥ (από τη συλλογή Αγρύπνια, 1953)       
Χέλλα Γιούσεφ ΑΝΑΒΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ
Τσελίκος Μάνος ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ 15ο ΠΛΑΚΑΤ: «Ειρήνη» του Ρίτσου
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΙΣΜΕΝΑ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΓΓΕΛΟΥΝ ΡΥΘΜΙΚΑ:
Τ’ όνειρο του παιδιού είναι η ειρήνη.--
Τ’ όνειρο της μάνας είναι η ειρήνη.--
Τα λόγια της αγάπης κάτω απ’ τα δέντρα,--
είναι η ειρήνη.----
Ειρήνη είναι-- ένα ποτήρι ζεστό γάλα-- κ’ ένα βιβλίο μπροστά στο παιδί που ξυπνάει.--
Τότε-- που οι φυλακές επισκευάζονται-- να γίνουν βιβλιοθήκες,--
Τότε-- που ένα τραγούδι ανεβαίνει-- από κατώφλι σε κατώφλι τη νύχτα--
Τότε-- που τ’ ανοιξιάτικο φεγγάρι-- βγαίνει απ’ το σύγνεφο--
όπως βγαίνει απ’ το κουρείο της συνοικίας—φρεσκοξυρισμένος-- ο εργάτης το Σαββατόβραδο--
είναι η ειρήνη.----
ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΓΓΕΙΛΛΕΙ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΙΧΟΥΣ ΠΡΩΤΑ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΑΓΓΕΛΛΕΙ: 
Η ειρήνη είναι τα σφιγμένα χέρια των ανθρώπων 1
είναι το ζεστό ψωμί στο τραπέζι του κόσμου 2
είναι το χαμόγελο της μάνας. 3
Μονάχα αυτό. 4
Τίποτ’ άλλο δεν είναι η ειρήνη. 5
Πάνω στις ράγες των στίχων μου 6
το τραίνο που προχωρεί στο μέλλον 7
φορτωμένο στάρι και τριαντάφυλλα 8
είναι η ειρήνη. 9

ΣΚΗΝΗ 14Η: «Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ» του ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΣΟΛΩΜΟΥ (από το ποίημα «Ύμνος εις την Ελευθερίαν» που γράφτηκε το 1823 στη Ζάκυνθο και μελοποιήθηκε το 1828 από τον Κερκυραίο Νικόλαο Μάντζαρο. Αποτελείται από 158 τετράστιχες στροφές, από τις οποίες οι 24 πρώτες καθιερώθηκαν ως εθνικός ύμνος το 1865.)        
Χέλλα Γιούσεφ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ 16ο ΠΛΑΚΑΤ: «Εθνικός Ύμνος» σε ποίηση Διονύσιου Σολωμού και μελοποίηση Νικόλαου Μάντζαρου 
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΜΑΖΙ:
Σε γνωρίζω από την κόψη Του σπαθιού την τρομερή, 
Σε γνωρίζω από την όψη, Που με βιά μετράει τη γη.
Απ’ τα κόκκαλα βγαλμένη Των Ελλήνων τα ιερά, 
Και σαν πρώτα ανδρειωμένη, Χαίρε, ω χαίρε, ελευθεριά!
Χέλλα Γιούσεφ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ 17ο ΠΛΑΚΑΤ: Ειρήνη δεν υπάρχει χωρίς Δικαιοσύνη 
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΟΚΛΙΝΟΝΤΑΙ

ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ 

Στην περφόρμανς συμμετέχουν:   
1-Πέτρη Μελίνα ΣΚΗΝΗ 10Η  λόγια
2-Πρέτσι Τζούλια ΣΚΗΝΗ 8Η λόγια
3-Ριζογιάννης Πέτρος ΣΚΗΝΗ 9Η λόγια ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ
4-Ρουμανά Έλενα ΣΚΗΝΗ 6Η λόγια ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ
5-Ρούτση Εβελίνα ΣΚΗΝΗ 3Η λόγια+7ο ΠΛΑΚΑΤ, ΣΚΗΝΗ 5Η :8ο ΠΛΑΚΑΤ
6-Σιδέρη Μαρίλια ΣΚΗΝΗ 6Η :9ο ΠΛΑΚΑΤ, ΣΚΗΝΗ 8Η :10ο ΠΛΑΚΑΤ, ΣΚΗΝΗ 14Η :16ο ΠΛΑΚΑΤ
7-Σταθοπούλου Μελίνα ΣΚΗΝΗ 2Η λόγια ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ
8-Τέλιου Μαριέτα ΣΚΗΝΗ 5Η, ΣΚΗΝΗ 6Η, ΣΚΗΝΗ 7Η
9-Τρέπας Κωνσταντίνος ΣΚΗΝΗ 3Η, ΣΚΗΝΗ 8Η λόγια
10-Τσελίκος Μάνος ΣΚΗΝΗ 9Η :11ο ΠΛΑΚΑΤ, ΣΚΗΝΗ 10Η :12ο ΠΛΑΚΑΤ, ΣΚΗΝΗ 11Η :13ο ΠΛΑΚΑΤ, ΣΚΗΝΗ 12Η :14ο ΠΛΑΚΑΤ, ΣΚΗΝΗ 13Η λόγια+15ο ΠΛΑΚΑΤ
11-Τσιμιδάκη Λυδία ΕΙΣΑΓΩΓΗ, ΣΚΗΝΗ 1Η λόγια ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ, ΣΚΗΝΗ 4Η, ΣΚΗΝΗ 7Η, ΣΚΗΝΗ 8Η, ΣΚΗΝΗ 9Η, ΣΚΗΝΗ 11Η, ΣΚΗΝΗ 12Η   
12-Τσούπρου Χριστίνα ΣΚΗΝΗ 3Η λόγια
13-Χάνα Εύα ΣΚΗΝΗ 2Η :1ο ΠΛΑΚΑΤ+3ο ΠΛΑΚΑΤ+5ο ΠΛΑΚΑΤ, ΣΚΗΝΗ 5Η λόγια ΣΚΗΝΗ 8Η λόγια
14-Χέλλα Γιούσεφ ΣΚΗΝΗ 1Η ΦΩΤΑ, ΣΚΗΝΗ 3Η ΦΩΣ, ΣΚΗΝΗ 5Η ΦΩΤΑ, ΣΚΗΝΗ 6Η ΦΩΣ, ΣΚΗΝΗ 7Η ΦΩΤΑ, ΣΚΗΝΗ 11Η ΦΩΤΑ, ΣΚΗΝΗ 14Η :15ο ΠΛΑΚΑΤ+16ο ΠΛΑΚΑΤ 
15-Ψηλακάκου Αρετή ΣΚΗΝΗ 2Η :2ο ΠΛΑΚΑΤ+4ο ΠΛΑΚΑΤ+6ο ΠΛΑΚΑΤ, ΣΚΗΝΗ 5Η λόγια, ΣΚΗΝΗ 8Η λόγια
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΖΙ ΣΚΗΝΗ 1Η, ΣΚΗΝΗ 4Η, ΣΚΗΝΗ 10Η λόγια, ΣΚΗΝΗ 13Η λόγια, ΣΚΗΝΗ 14Η  λόγια

Τα 17 εικαστικά πλακάτ ετοίμασαν όλα τα παραπάνω παιδιά μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά του τμήματος: 
Σικελίδης Νικήτας, Σπυράκης Παναγιώτης, Στρατινάκη Κωνσταντίνα και Κωνστιάντος Στράτος

τα μεθεόρτια

2
κολάζ με “σοφίες”
3
17 σχόχοι βιώσιμης ανάπτυξης
4
κολάζ